Digitalizarea și informatizarea, cel puțin în România, nu au reușit să înlocuiască hârtia. Scopul digitalizării este tocmai de a ne scăpa de drumurile spre instituțiile publice, cozile interminabile și meandrele birocrației. În țara noastră, acest proces, cel al digitalizării, se mișcă încă destul de greu.
Actele și documentele ne certifică identitatea
Până la momentul în care ne vom rezolva problemele cu instituțiile statului din fața calculatorului, doar tastând și dând click-uri, va mai trece multă vreme. Între timp, funcționarii publici vor mânui vrafuri interminabile de acte și documente importante. Păstrarea acestor hârtii importante la loc sigur ar trebui să fie o prioritate în fiecare instituție.
Protejarea actelor și a documentelor este esențială nu numai pentru instituții și societăți comerciale, ci pentru fiecare individ în parte. Actele determină identitatea fiecăruia dintre noi. Ele ne arată apartenența, ne certifică proprietatea privată și ne servesc ca dovezi pentru anumite performanțe, cum ar fi diplomele de licență sau alte certificări.
Protejarea actelor și a documentelor – o datorie
Când vine vorba de protecția actelor și a documentelor importante, imaginați-vă lumea reală ca pe cea virtuală. Pentru a ne proteja documentele și datele cu caracter personal pe internet ne folosim de parole complicate și programe antivirus. De ce nu am face același lucru și în viața reală, unde amenințările asupra documentelor importante sunt și mai…reale?
Cele mai mari amenințări asupra documentelor sunt focul și efracția. Până și înaintașii noștri din ultimele două secole au înțeles aceste două pericole care s-ar putea abate asupra hârtiilor importante și au luat măsuri împotriva acestora.
Întreprinzătorii serioși nici nu concepeau ca documentele lor să fie lăsate în voia sorții, așa că investeau în cele mai bune seifuri pentru a le proteja. Practica e atât de veche, încât britanicii se pot lăuda cu un muzeu al seifurilor pentru firme.
Astăzi, soluții se găsesc cu duiumul, grație evoluției tehnologiilor privind protecția bunurilor. Dulapul de acte antifoc pentru documente confidențiale la birouri și arhive Suchomimus este destinat profesioniștilor care nu sunt dispuși să facă nici cel mai mic compromis atunci când este în joc protecția documentelor pe care le administrează. Dulapul oferă protecție reală antifoc și antiefracție și vine cu o certificare după cele mai exigente norme europene, fapt ce-i garantează calitatea.
Dulap de acte antifoc pentru documente confidentiale la birouri si arhive Suchomimus SDF0 DSL
Dulap de acte și documente antifoc, blindat de tip seif aprobat de norma europeană EN 14450-2002, privind testarea siguranței, împotriva furtului și efracției. Norma europeană EN 14450 a înlocuit vechea normă VDMA 24992 cu grad A și grad B, la sfârșitul anului 2003. Seif supus la test de rezistență la foc, 30 de minute de către institutul acreditat Brandschutztechnik und Sicherheitsforschung IBS, A-4020 Linz. Seif mecanic de calitate recomandat pentru birouri, arhive și documente confidențiale.
Mai multe modele de dulapuri de acte și seifuri pentru firme găsiți pe seifurile.ro
Protejează-ți actele și documentele ca un profesionist folosind dulapul de acte antifoc pentru documente,