Caseta cu închidere electronică cu combinații de cifre, primul pas spre o afacere ordonată

0
Caseta cu închidere electronică pentru chei KEYTRONIC48

Casetă cu închidere electronică pentru chei KEYTRONIC48

Și în afacerile mici, și în cele mari, ordinea e imperativă. Mediul în care lucrăm influențează în foarte mare măsură productivitatea și, din acest motiv, acesta trebuie să fie bine organizat.

Menținerea unui birou organizat nu presupune ore rămase peste program, nici adevărate „sesiuni” de curățenie sau mutatul mobilierului dintr-un loc în altul. Nu!

Un spațiu de lucru eficient înseamnă câteva schimbări mici care ne ajută să ne maximizăm productivitatea.  O afacere ordonată e o afacere prosperă. Iată cum să o păstrăm așa:

Scăpați de lucrurile de care nu aveți nevoie

Reciclați sau donați lucrurile  care nu sunt necesare la birou. Uitați-vă în jur și gândiți-vă care sunt acele lucruri de care nu v-ați folosit în ultimul timp. Poate fi vorba de pliante, sticle de apă goale, echipamente, cutii de carton sau corpuri de mobilier. Nu le-ați folosit în ultimele luni? Scăpați de ele.

Stabiliți cu exactitate zonele de lucru

Fiecare birou ar trebui să aibă un anumit tip de activitate și, în funcție de asta, repartizați angajații. Gândiți-vă la fiecare aspect. Spre exemplu, pentru mai multă productivitate, nu repartizați niciodată un angajat care scrie alături de directorul de vânzări. Cel din urmă e, inevitabil, mai mereu cu telefonul la ureche, fapt ce ar putea fi deranjant pentru cel care se ocupă de partea creativă sau de PR-ul firmei.

Păstrați la îndemână lucrurile de care aveți nevoie

Poate fi vorba de dosare, gadgeturi, reviste de specialitate sau oricare alt instrument care vă face munca mai ușoară. Desigur, acest lucru vă poate aglomera puțin biroul, însă merită atâta timp cât vă ajută să maximizați productivitatea.

În sertar cu lucrurile  mărunte!

Păstrați pe birou numai instrumentele pe care le folosiți în fiecare zi. Toate celelalte lucruri, cum ar fi capsatorul, pixuri de rezervă și alte echipamente de care nu aveți nevoie în activitatea zilnică, e indicat să le depozitați în sertarul biroului.

Administrarea cheilor, un aspect foarte important

În fiecare birou, mai ales când vorbim de afaceri mari, managementul are o importanță majoră. Pentru a face acel pas spre o afacere ordonată, asigurați-vă că seturile de chei sunt depozitate într-un loc sigur și ordonat, departe de persoanele neautorizate.

Caseta cu închidere electronică cu combinații de cifre KEYTRONIC48

Caseta antifoc cu închidere electronică și cu cheie SENTRY MSW0809 însumează toate nevoile de securitate de care aveți nevoie pentru actele, bunurile sau valorile dumneavoastră. Ea ofera în același timp și închidere electronică și închidere cu cheie tubulară și are 4 bolțuri pentru a preveni accesul nepermis. Aceasta asigură în același timp rezistență la foc și la impact. Toate acestea fiind, desigur, certificate. Rezistența la foc deschis este de 1 oră pentru suport media, hârtie și documente la foc în concordanță cu Fire Endurance Test de 1 ora UL (Underwriters Laboratory).

Supus unei temperaturi de 927ºC pentru o perioadă de 1 oră, în interiorul seifului temperatura va rămâne sub 177ºC pentru a proteja bunurile și documentele importante. Această casetă a fost supusă și unui test de impact de la 4,5m altitudine. Seiful a rămas intact.

Mai multe modele de casete vă stau la dispoziție pe seifurile.ro

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 5.0/5 (27 votes cast)
Caseta cu închidere electronică cu combinații de cifre, primul pas spre o afacere ordonată, 5.0 out of 5 based on 27 ratings
Share.

Autor